پنجشنبه 7 مهر 1401 | En | Fa

شركت گروه سـرمایه‌گذاری كاركنان سایپا
SAIPA EMPLOYEES INVESTMENT COMPANY

همانطور که میدانید، امروزه داشتن صرف بهترین محصولات و خدمات ، دیگر کافی نیست؛ کسب و کارها برای موفقیت و ارایه خدمات عالی به ذینفعان  باید به بهترین شکل ممکن با ایشان ارتباط برقرار نمایند.

کانال های ارتباطی نقش بزرگی در کمک به اعتبار برند ها برای ارتباط با ذینفعان و تعامل با آنان به اشکال مختلف دارند. کسب و کارهایی که بر هنر برقراری ارتباط در کانالهای مختلف تسلط دارند، میتوانند تجربه‌ای بی نظیر را در حوزه رضایت ذینفعان فراهم کنند..

برای اطمینان از اینکه بهترین محصولات و هم بهترین خدمات به ذینفعان ارائه دهید، باید یک استراتژی ارتباطی چند کاناله ایجاد کنید که به شما این امکان را بدهد تا  :

   ــ روشهای خدمات دهی به ذینفعان  خود را بهینه نمایید.

   ــ بهترین روش را برای ارائه خدمات به ذینفعان  خود به بهترین شکل ممکن، پیدا کنید.

 

با توجه با اهمیت کانال های ارتباط با ذینفعان و براساس دستور مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا (سمیکو) ، علاوه بر برگزاری جلسات هم اندیشی با سهامداران محترم حقیقی و حضور مدیران شرکت سمیکو در سایت های تولید و پاسخگویی به ابهامات و سئوالات سهامداران محترم که برنامه آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد ، چهار کانال ارتباطی با ذینفعان بشرح ذیل در نظر گرفته شده است . لذا کلیه سهامداران محترم میتوانند از این چهار کانال برای طرح پرسش های خود و دریافت پاسخ ظرف 3 روز کاری اقدام نمایند.

انواع روش ارتباطی :

1 ـ اقدام از طریق سامانه سهام داری

 

2 ـ اقدام از طریق وب سایت شرکت سمیکو

 

3ـ اقدام از طریق ارسال پیام کوتاه

 

4 ـ اقدام از طریق ارسال ایمیل به آدرس شرکت

 

Copyright © 2018 By www.semico.ir All Rights Reserved
Powered By Semico